Drukke Dames Date 18 maart – uitgesteld

Hallo Drukke Dame!

Handjes de lucht in, paarden in de gang, van links naar rechts, toeter op je waterscooter of een bloemetjesgordijn… Nog heel even en het carnaval geweld breekt los. Menig Drukke Dame zal zich vast spectaculair uitdossen en gaan hossen of juist de lange latten onderbinden om in de sneeuw wat welverdiende ontspanning te zoeken.

Voor je het weet is de carnaval of après ski kater weer weggetrokken en staat de volgende Drukke Dames Date voor de deur. Op 18 maart aanstaande hebben we weer een interessante avond op het programma staan! Dan leert Jolanda Damsma van Content Academy ons om een stevig communicatiehuis te bouwen.

Open Deur weer een succes!

Eerst nog even een impressie van de geslaagde open deur bij het Centrum voor Bewustzijn en Bewegen.

Enkele reacties:
“Een verrijkende avond, die ons de ogen opende, met dank aan Jill, Yvonne en Peter.”
“Pijn stond centraal en hoe deze te beïnvloeden vanuit diverse gebieden. We maakten kennis met bewust voelen van spanning en ontspanning, balans en disbalans in het lichaam.”

Drukke Dames Date 18 maart – uitgesteld

We keken er erg naar uit je volgende week woensdag te zien bij de Drukke Dames Date in Museum ’t Oude Slot.

We zijn echter van mening dat het verstandig is, gezien de omstandigheden, om deze ontmoeting nog even uit te stellen. Wanneer het coronavirus Brabant heeft verlaten, ontvang je een nieuwe uitnodiging voor deze bijeenkomst.

Met vriendelijke groet
namens het bestuur van de Drukke Dames,
en Jolanda Damsa – Content Academie

Wil jij meer weten over het schrijven van overtuigende content? Wil jij jouw business door goede content laten groeien? Dan is de Drukke Dames Date van 18 maart iets voor jou. Kom ook en bouw samen met Jolanda Damsma van Content Academie jouw eigen communicatiehuis. Communiceren kun je namelijk leren. Zorg dat jouw communicatie dé sleutel naar succes is. In je relaties, je werk en je onderneming.

Geschreven tekst heeft een handicap

Om je business te laten groeien heb je content nodig. Maar waar schrijf je over? Geschreven tekst heeft bovendien een grote handicap. Je mist je stem en je houding in je overdracht. Dat is een gemis aan 38% van je overtuigingskracht. Ook je uiterlijk, hoe verzorgd je bent en wat je aan energie uitzendt, kun je niet overbrengen met platte tekst. Dat is zelfs een gemis van 55% aan overtuigingskracht.

Als je gaat schrijven heb je dus maar 7% aan overtuigingskracht tot je beschikking. Dat kun je iets oprekken door video’s en fotomateriaal te gebruiken. Maar dan nog… Het blijft een uitdaging.

Heb jij al een communicatiehuis?

Om je communicatie te stroomlijnen bouw je een stevig communicatiehuis. Dit helpt je om overtuigende content te maken. Als je jouw communicatiehuis hebt gebouwd, dan weet je precies hoe jij jouw klanten kunt raken met jouw content.